با همدلی و وفاق در راستای خدمت رسانی به محرومان اقدامات خوبی صورت گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حجت الاسلام بشیر عالیشاه،مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهار داشت:نمایندگان مجلس حمایت ویژه ای نسبت به مددجویان و نیازمندان دارند .

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد:نقش کمیته امداد محرومیت زدایی است و در حوزه های مختلف مانند درمان مسکن معیشت فرهنگی به نیازمندان خدمات ارائه می دهد.

وی بیان داشت: استان مازندران هم از ظرفیت بالایی برخوردار است و باید از این نعمت در کمک به نیازمندان به بهترین نحو استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است و در هر حوزه ای که کمیته امداد ورود پیدا کند، توانمندسازی است،گفت: کارکنان کمیته امداد بصورت جهادی و انقلابی به خدمت رسانی محرومان می پردازند.


حجت الاسلام عالیشاه گفت: با ایجاد اشتغال برای مددجویان ، روحیه امید و خودباوری در آنها بوجود می آید، طرح های اشتغال بمنظور پایدار سازی ، مورد نظارت قرار می گیرند.


مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت:۸۳ هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته
امداد قراردارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

وی افزود:در رزمایش کمک مومنانه با مشارکت خیران و مردم نوعدوست استان اقدامات شایسته ای صورت گرفته است.

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: در تهیه تبلت با کمک خیران به تمام دانش آموزان تحت حمایت در استان که نیازمند تبلت بودند، تبلت اهدا شد.

وی گفت: ۱۲هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و سبد فرهنگی برای دانش آموزان تهیه شد.

حجت‌الاسلام عالیشاه بیان داشت: در مازندران دو هزار و ۸۰۰نفر از ایتام و ۹هزار و ۷۰۰نفر طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند و ۴۸هزار حامی نیکوکار به آنان مساعدت دارند و سرانه ایتام ۳۵۰هزار تومان است که در تلاشیم تا این سرانه را افزایش دهیم و برای این امر طرح های مختلفی را اجرا می کنیم که یکی از آنها طرح هر کارمند یک حامی معنوی است و در طرح امواجی از بهشت نیز به نیابت از سردار سلیمانی ۶هزار نفر حامی ایتام شدند.

وی افزود: در بخش مسکن هم اقدامات خوبی صورت گرفت و در مازندران پروانه ساخت حدود هزار و ۳۰۰واحد مسکن مددجویی صادر شده است.


حجت الاسلام عالی شاه گفت: خدا را شاکریم که نعمت خدمت خالصانه و صادقانه به نیازمندان را به ما عطا فرمود و ما هم جهادی و انقلابی به ارائه خدمات به آنها بپردازیم.


گفتنی است: سعادتی، نماینده مردم شریف بابل در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بیان داشت: خدمات کمیته امداد به نیازمندان قابل تقدیر است .

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: شاهد خدمت رسانی کارکنان کمیته امداد مازندران به مددجویان هستیم و کارهای بزرگی انجام می شود.

سعادتی گفت: همه باید در راستای کمک به نیازمندان همدل و یکصدا و با وفاق ملی ، اقدام کنیم.

مازندران/عباسی نیک

کدخبر: 729331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟