نعمت امنیت از نعمت های بزرگیست که برعهده پلیس گذاشته شده است

به گزارش رکنا از لرستان، "احمدرضا دالوند" در رزمایش طرح زمستانه پلیس و سازمان های خدمات رسان که در میدان صبحگاه ستاد انتظامی استان برگزارشد، با اشاره به این که وظیفه مهم پلیس نظم بخشی و حفظ آرامش شهروندان است، بیان داشت: خدا را شاکریم که پلیس در این مقوله مهم موفق عمل کرده است.   

وی افزود: خدمت به مردم موهبت الهی و افتخاری برای پلیس است و کارکنان نیروی انتظامی باید قدر این موهبت الهی را بدانند و با حل مشکلات مردم رضایت آنان و همچنین رضایت خداوند متعال را کسب کنند.

معاوت عمرانی استاندار، با بیان این مطلب که خدمت در نیروی انتظامی در پیشگاه خداوند دارای اجر بسیار است، به فرماندهان و کارکنان توصیه کرد: با خدمت صادقانه و همچنین رفتار و عملکردی مناسب نماینده ای شایسته برای پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشید.

در ادامه سردار "یحیی الهی" فرمانده انتظامی استان، با اشاره به اینکه دغدغه پلیس تامین نظم و امنیت و آرامش عمومی هموطنان است، گفت: نظم، اقتدار و قانون مداری اساس کار پلیس و سازمان های خدمات رسان در نحوه خدمات رسانی مطلوب به مردم است.

وی بیان داشت: پلیس و سازمان های خدمات رسان در اجرای رزمایش، نظم، اقتدار و قانون مداری را در کنار اخلاق حسنه، سعه صدر، رافت اسلامی و کرامت انسانی را اولویت کاری خود قرار داده اند.

این مقام انتظامی در ادامه با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی مردم،افزود: همه دغدغه پلیس در تامین نظم و امنیت و آرامش عمومی هموطنان است.

فرمانده انتظامی استان، با اشاره به نقش و جایگاه اخلاق حسنه که عامل مهمی در پیوند یا گسستن جامعه با پلیس است، خاطر نشان کرد: اخلاق خوش و تبسم در اولین برخورد کارکنان با شهروندان تاثیر به سزایی در مثبت اندیشی افکار عمومی دارد.

سردارالهی در پایان، از آغاز طرح زمستانی پلیس با همکاری دستگاه های امداد رسان مانند هلال احمر، راهداری و اورژانس خبر داد و گفت: در این طرح 160 اکیپ سازماندهی شده پلیس لرستان برای خدمات رسانی به مردم در محورهای حادثه خیز استان حضور خواهند داشت.

گلاره پروازی/لرستان

کدخبر: 743446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟