دموکراسی در کشور ما بالاتر از کشورهای اروپایی است

به گزارش رکنا، محمود عباس زاده مشکینی با تاکید بر ضرورت شنیده شدن صدای واحد از داخل کشور و حرکت به سمت تحقق مطالبات مردم، اظهارکرد: یکی از کاربردهای انتخابات انسجام مردم است. قبل از انتخابات همواره شاهد شکل گیری رقابت ها و صف بندی های سیاسی هستیم اما بعد از برگزاری انتخابات و مشخص شدن نتایج این رقابت ها باید به رفاقت و انسجام تبدیل شود.

نماینده مشکین شهر در مجلس در ادامه اظهار کرد: امروز خوشبختانه شاهد حضور قاطع مردم در عرصه انتخابات بودیم با وجود فشارها و گلایه هایی که مردم از دولت داشتند، حضور مردم در صحنه انتخابات قابل قبول بود و اکنون نیز ندای واحد و منسجم از کشور به گوش می رسد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز نیز عصبانیت غربی ها به همین خاطر است. نکته ای که وجود دارد این است که ما جزء معدود کشورهایی در دنیا هستیم که رئیس دولت با رای مستقیم مردم انتخاب می شود، ما در اروپا نیز چنین تجربه ای نداریم.

عباس زاده مشکینی در پایان تاکید کرد: دموکراسی در کشور ما یک مرتبه بالاتر از دموکراسی در کشورهای اروپایی است. در کدام کشور اروپایی چنین انتخاباتی برگزار می شود؟. خوشبختانه علی رغم تلاش های دشمن صدای واحدی از داخل کشور به گوش جهانیان می رسد.

کدخبر: 699842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟