نماینده ولی فقیه در استان از بصیرت مردم درحمله سایبری تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، خطیب جمعه این هفته در خطبه های نماز جمعه سمنان در مصلای این شهر با اشاره به حمله سایبری دشمنان روز دوشنبه به شبکه سوخت‌رسانی گفت:  در حمله سایبری به شبکه سوخت رسانی کشور، دوباره بصیرت و موقعیت شناسی مردم نقشه دشمنان را نقش برآب کرد و مسوولان امر را هم در جهت تقویت زیرساخت‌ها برای جلوگیری از نفوذ دشمن بیشتر متوجه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان حمله سایبری اخیر و اختلال در سامانه‌های هوشمند سوخت رسانی کشورمان را توطئه‌ای دیگر از سوی دشمنان نظام دانست.

امام جمعه سمنان افزود: مردم با موقعیت شناسی دیدند سوخت‌گیری با مشکل مواجه است ولی وارد بازی دشمن نشدند. 

سالروز وقایع تاریخی ۱۳ آبان در فاصله سال‌های مختلف از جمله ۱۳ آبان سال ۴۳ سالروز اعتراض امام خمینی (ره) به موضوع کاپیتولاسیون و تبعید ایشان به ترکیه، سالروز شهادت دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی امریکا در ۱۳ آبان ۵۸ و سالروز شهادت دانش آموز حسین فهمیده از موضوعاتی بود که امام جمعه سمنان برشمرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان به همایش بزرگ اخیر نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و سپاه وفرماندهان سپاه در مشهد مقدس هم اشاره کرد و گفت: ضرورت اعتلا و ارتقا طرح صالحین محور اصلی این همایش بود.

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حکم شهردار سمنان به دست وزیر کشور به نام سیدعلی مرتضی نژاد از رزمندگان دفاع مقدس امضا شد، و شهردار باید با همکاری شورای اسلامی و مردم کارهای زمین مانده را تکمیل کند. 

وی با اشاره به اینکه یک روز هم در خدمت به مردم یک روز است، گفت: از زحمات استاندار سمنان سیدمحمدرضا هاشمی در بازدیدهای مختلف تقدیر می کنیم، مردم متوجه تفاوت عملکرد مسوولان فعلی و گذشته هستند و همین بازدیدها باعث رفع بسیاری مشکلات مردم می شود.

 

کدخبر: 734735 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟