همه امکانات و ظرفیت های کشور باید در اختیار بخش تولید قرار بگیرد

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین؛هدایت الله جمالی پور در حاشیه بازدید از واحد تولیدی نفیس شیشه تاکستان افزود: افزایش ظرفیت تولید در صنایع با پشتیبانی از تولیدکنندگان با جدیت در استان قزوین دنبال می شود و از اولویت های کاری مدیران است.

استاندار قزوین با تاکید بر ضرورت فعال سازی واحدهای صنعتی  راکد و غیرفعال،یادآور شد: طی ۲ سال گذشته با تلاش های انجام شده ۶۵ واحد تولیدی راکد و تعطیل در استان قزوین به چرخه تولید بازگشته اند.

وی اظهار داشت: قزوین شرایط سختی را در حوزه صنعت سپری کرده است به ویژه آنکه تعطیلی برخی صنایع ناامیدی هایی را ایجاد کرده بود اما امروز با اولویت قرار دادن تولید و حمایت ویژه و همه جانبه از این بخش شاهد ایجاد امیدواری در بین فعالان این حوزه هستیم و شاهد ایجاد ظرفیت های جدید و فعال شدن ظرفیت های معطل تولیدی در استان هستیم.

استاندار قزوین گفت: امیدواریم در دولت جدید با برنامه ریزی های خوب انجام شده، حمایت ها و فرصت های بیشتری در بخش فعالان تولید قرار بگیرد.

جمالی پور در ادامه اظهار داشت: اخیرا نیز مقام معظم رهبری فرمانی را برای حمایت بیشتر از تولیدات داخلی صادر کرده اند که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد که این موضوع می تواند شرایط را هرچه بیشتر به سود تولید داخلی رقم بزند.

وی با بیان اینکه دولت برای پیشبرد اهداف تولید کار سختی پیش رو دارد،افزود: در این راه باید همه مدیران، نخبگان و مردم در کنار دولت و تولیدکنندگان قرار داشته باشند.

بازدیدهای استاندار قزوین از صنایع در راستای توجه به شعار سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" و بررسی و حل مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی به شکل هفتگی انجام می شود.

شهرستان تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان قزوین قرار دارد.

این شهرستان از قطب های تولید صنایع فولاد و شیشه در استان قزوین به شمار می رود و دارای ۲ شهرک صنعتی حیدریه و خرمدشت است.

 

کدخبر: 730892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟