۱۷۰هزار بسته سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شد

به گزارش  رکنا از مازندران ،حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در رزمایش کمک مومنانه توزیع ۲۵۰۰سبد غذایی بین نیازمندان که با مشارکت آستان قدس رضوی استان برگزار شد، اظهار داشت: مبلغی که مردم نوعدوست استان و خیران در کمک مومنانه و رزمایش اطعام مهدوی و اطعام حسینی و احسان حسینی امسال مساعدت داشتند، مجموعا ۱۰۰میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: در این رزمایشها و کمک های مومنانه سپاه ، دفاتر آستان قدس رضوی استان، مراکز نیکوکاری، خیران،موسسات خیریه با کمیته امداد همکاری و مشارکت داشتند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: درماه محرم و صفر امسال که رزمایش دوم کمیته امداد بود، یک میلیون و ۱۰۰هزار پرس غذای گرم و ۳۷هزار بسته سبد غذایی مجموعا به ارزش ۴۵میلیارد تومان توزیع شده است.

وی بیان داشت: در پایان دهه ماه صفر به صورت ویژه در نذرواره سردار سلیمانی ، از اربعین حسینی هر روز ۲۰هزار پرس غذای گرم بین محرومان توزیع شد و همچنین در این ایام، ۱۵هزار بسته سبد غذایی با مشارکت آستان قدس رضوی با اعتبار ۴۵میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ۱۳۰۰واحد مسکونی در دست ساخت داریم و لوله کشی گاز هزار و‌۵۰۰ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت با همکاری خیرین و هم افزایی کمیته امداد انجام شد.


وی گفت: در تهیه لوازم خانگی نیز هزار و ۶۰۰دستگاه آبگرمکن و همچنین هزار دستگاه بخاری گازسوز و بیش از هزار و ۶۰۰سری جهیزیه با کمک خیران تهیه شد.

مازندران/عباسی نیک

کدخبر: 729336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟