جزییات قتل پسر جوان در جنوب تهران / جنایت بخاطر توپ بازی بود

به گزارش رکنا،سردار " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد:  روز پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت‌ ماه جاری، کارکنان انتظامات بیمارستان بهارلوی تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرگ مشکوک مرد جوان اهل کشور افغانستان را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی  راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مردی حدوداً  27 ساله را مشاهده کردند که براثر ضربه چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در جریان درگیری در یکی از پارک‌های جنوب تهران قربانی جنایت شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: طولی نکشید که تیم جنایی برای بررسی صحنه جرم پای در پارک موردنظر گذاشتند اما در جریان تحقیقات میدانی، قاتل 28ساله اهل کشور افغانستان یک ساعت پس از ارتکاب جنایت در محله رازی شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد:  متهم خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفت و ماجرای جنایت را این‌طور توضیح داد، داخل پارک حضور داشتم که چند پسر جوان داشتند با توپ‌بازی می‌کردند؛ من هم می‌خواستم در بازی شرکت کنم اما پسر جوانی به‌نام فرشـــاد با پرخاشگری و چشم در چشم شدن مخالفت کرد.

به‌خاطر همین موضوع، درگیری میان ما شکل گرفت و نهایتاً در جریان این نزاع ، بینی او را با ضربه چوب شکستم! فرشـــاد پس از اینکه زخمی شد به خانه‌شان رفت اما دقایقی بعد 5 نفر دیگر از آشناهای او به‌قصد انتقام‌گیری با چوب و چاقو، وارد پارک شدند؛  در این میان مرد جوانی با یک چاقو به‌سمتم حمله کرد اما من در یک لحظه همان چاقو را از دستش گرفتم و یک ضربه به بدنش وارد کردم. پس از این حادثه به‌خاطر ازدحام جمعیت و ترسی که وجودم را فرا گرفته بود قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشتم.

سردار گودرزی گفت: پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم و اعتراف متهم به قتل ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محلی بررسی‌های خود را در رابطه با این جنایت هولناک ادامه دهند.

وی تصریح کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی،  جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کدخبر: 999008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟