بهره مندی1239 نفر از مدد جویان کمیته امدادمازندران از دوره های آموزش های فنی وحرفه ای

به گزارش رکنا از مازندران،مهدی جعفری ، رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران اظهار داشت: تعهد این نهاد،در سال جاری برای ارائه آموزش های فنی وحرفه ای برای هفت هزار و500 نفراز مددجویان وفرزندان آنان در حوزه های توسعه آموزش های مهارت آموزی ،کارآفرینی و حرفه آموزی دانش آموزان دبیرستانی بوده است که تاکنون این آموزش ها برای 1239 نفر مقدماتی و پایدارسازی به اتمام رسید و در حاضر نیز دوره های نیمه تمام دیگری در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای توانمندسازی از رویکردهایی است که کمیته امداد به آن توجه می کند،افزود:ارائه خدمات آموزشی و آموزش های مهارت آموزی به مددجویان از برنامه های این نهاد در راستای نیل به اهداف خودکفایی نیازمندان است.

رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران،تصریح کرد: دوره های مهارت آموزی،پایدار سازی و توسعه ،کارآفرینی،دوره های آموزشی حرفه آموزی دانش آموزان دبیرستانی با اعتبار300میلیون تومان برای مددجویان برگزار شد.

وی از اهداف ارائه این آموزشها و برگزاری دوره‌های استارتاپی را ،آماده سازی نیروی کار ماهربرای واحد های تولیدی وخدماتی وفراهم کردن بستر لازم برای ایجاد انگیزه در کار فرمایان و کار آفرینان برای بکار گیری مددجویان دانست.

جعفری با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان ازطریق آموزش های فنی وحرفه ای،اعطای تسهیلات طرحهای اشتغال ، از فعالیت های اصلی این نهاد است،یاد آور شد:طی شش ماهه نخست سالجاری برای340 نفر از مددجویان نیز ،کار یابی صورت گرفته است.

 

کدخبر: 727069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟