کنگره ملی شهدای استان ایلام آبان ماه برگزار می شود

به گزارش خبرنگار رکنا از ایلام ، سردار جمال شاکرمی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان بنیاد شهید، بنیادحفظ آثار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس دروازه ورود به کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام است و نماد برنامه‌های کلان این هفته باید در شهر به شهر و روستا به روستا برافراشته شود.

وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس، برنامه‌هایی همچون اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا، کمک‌های مؤمنانه، اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی به مناطق محروم، افتتاح طرح‌های مسکن محرومین و آبرسانی به روستاها، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

محمد حسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام نیز در این جلسه گفت: ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح ادارات و در سطح نیروهای نظامی و انتظامی استان تشکیل شده است و همه دستگاه‌ها ملزم به تدوین و اجرای برنامه‌های این هفته در فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

در اولین روز از هفته دفاع مقدس، یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با سخنرانی ویدئو کنفرانسی مقام معظم رهبری تجلیل می‌شوند و جامعه پیشکسوتان استان ایلام نیز در این برنامه حضور خواهند داشت..

ایلام/ کوثر موسوی

 

کدخبر: 715167 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟