راه اندازی نخستین مرکز واکسیناسیون کرونای هلال احمر درساری

به گزارش  خبرگزاری رکنا ازمازندران، دکتر غلامعلی فخاری  در جلسه ستاد کرونای هلال احمراستان گفت: در راستای ابلاغ ریاست جمعیت هلال احمر و با هدف کمک به کادر بهداشت و درمان و تسریع در فرایند واکسیناسیون شهروندان ،مقرر شد با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان در چند شهرستان ،مرکز واکسیناسیون کرونا با استفاده از ظرفیت جمعیت هلال احمراستان  راه اندازی گردد که مرکز مذکور در شهرستان ساری در محل جمعیت هلال احمر این شهرستان واقع در خیابان قارن تجهیز گردید که از روزهای آینده عملیات تزریق واکسن به شهروندان و گرههای هدف زیر نظر کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان آغاز خواهد شد.

وی با اعلام اینکه بزودی چند مرکزدیگر نیز تجهیز و راه اندازی خواهد شد افزود: جمعیت هلال احمر استان از ابتدای شروع بحران کرونا با تمام ظرفیت خود به کمک متاثرین از این اپیدمی مرگبار شتافته و تا کنون چندین طرح استانی را به مرحله اجرا درآورده است.

دکتر فخاری تهیه و توزیع هزاران بسته معیشتی و بهداشتی ، اجرای طرح ناظران سلامت،هاتفان امید و آمران سلامت و ... را از جمله خدمات هلال احمر مازندران برشمرد و تصریح کرد: جمعیت هلال احمراستان با تمام ظرفیت امدادی و پشتیبانی و بکارگیری توان داوطلبان و جوانان تا پایان بحران کرونا در کنار مردم خواهد بود و از ارائه هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 714073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟