گفتمان‌سازی« ایران قوی» مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب باشد

به گزارش رکنا از مازندران؛ «علیرضا سعدی پور»  در آئین تجلیل از منتخبین نهمین جشنواره نمایشگاه های مدرسه انقلاب که به همت اتحادیه انجمنهای اسلامی استان برگزار شد انجمنهای اسلامی را یک تشکل ارزشی  و انقلابی برشمرده و حضور دانش‌آموزان در این تشکل را ارج نهاد.

وی در این آئین گفت: وقتی سخن از مدرسه انقلاب به میان می آید، ذهنها به سمت علاقه و عشق به ارزشهای انقلاب می رود.و در واقع مدرسه انقلاب مدرسه ای سرشار از شور حسینی در مکتب عاشورایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: مدرسه انقلاب سرشار از ارزشهای ناب انقلاب اسلامی است، انقلابی که در سال 57 با رهبری امام ره و خون شهدای عزیز به پیروزی رسید و در 8 سال دفاع مقدس با خون جوانان وطن آبیاری شد.

سعدی پور تأکید کرد: وظیفه ما در حال حاضر پیروی از خط رهبری و سیره عملی شهدای انقلاب است و مدرسه انقلاب، یکی از راههایی است که دانش‌آموزان با تحقیق و پژوهش، خودشان در عرصه تعلیم و تربیت و بیداری، میدان دار تبیین ارزشها و دستاوردهای انقلاب برای همکلاسی های خود می شوند.

وی اظهار کرد: اتحادیه انجمنهای اسلامی در کنار دیگر تشکل های دانش‌آموزی همواره یار و یاور ما در عرصه تبیین ارزشهای انقلاب به دانش‌آموزان بوده است. و همواره در زمینه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب پیشرو است.

این مقام مسئول تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب تحریم های زیادی بر کشور ما تحمیل شد ولی با وجود تمام مشکلات در برابر دشمنان سر خم نکردیم و جانانه مقاومت کردیم. از این رو امروز لازم است برای برون رفت از مشکلات بر ظرفیت و توان بالای جوانان تکیه کنیم.

سعدی پور ادامه داد: با تکیه بر جوانان می توانیم بیانیه گام دوم انقلاب را تحقق ببخشیم و گفتمان سازی «ایران قوی» را بر پایه بیانیه گام دوم انقلاب پی‌ریزی کنیم.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمنهای اسلامی مازندران با تکیه بر مهارت و عناصر ارتباطی و نشر حداکثری در فضای مجازی تا حد زیادی موفق به تقویت روحیه انقلابی و جهادی را تحقق بخشیدند.

وی تأکید کرد: برای تحقق مأموریت های اتحادیه انجمنهای اسلامی باید به کادرسازی و نیروسازی از بین دانش‌آموزان عضو اتحادیه توجه کنیم.همچنین توجه به جریان سازی تربیتی با توجه جدی به 6 ساحت تربیتی سند تحول بنیادین  و هم افزایی بین تشکلهای دانش‌آموزی باید در اولویت باشد.

در این آئین از تعدادی از دانش‌آموزان منتخب نهمین جشنواره نمایشگاههای مدرسه انقلاب، به نمایندگی از تمام منتخبین استان با اهدای تندیس و لوح سپاس، تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 715100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟