بیانیه حمایت کمیته نفت و انرژی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی از مهندس اوجی وزیر پیشنهادی نفت در دولت سیزدهم

به گزارش رکنا، بیانیه حمایت کمیته نفت و  انرژی جمعیت جوانان انقلاب  اسلامی از مهندس اوجی وزیر پیشنهادی نفت در دولت سیزدهم به شرح زیر است:

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) :

•    مساله اصلی حراست مقتدرانه نظام اسلامی از ثروت عظیم نفت و گاز در این کشور است. امروز و فردا مثل دیروز اقتدار اقتصادی سیاسی وعلمی و نظامی متکی به نفت است.

•    با سلام و ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری خاندان عصمت و طهارت و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش و تقدیم درود به شهدای والامقام انقلاب اسلامی و عرض احترام خدمت کارکنان سختکوش صنعت نفت به جهت حضور حماسه ساز در انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری، کمیته نفت و انرژی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ضمن درخواست از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای دادن رای قاطع و بالا به جناب آقای مهندس اوجی آمادگی کامل خویش را جهت همراهی برای شروع تحولی عظیم در صنعت نفت تحت وزارت آن برادر انقلابی و به منظور تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اعلام می دارد. بدیهی است صنعت نفت با تکیه بر جوانان نخبه خود همچون گذشته می تواند موجبات تحول بیش از پیش را برای این صنعت مادر فراهم آورد و امید آن است که فصل جدیدی از اعتماد به دانش و توان جوانان این مرز و بوم رقم بخورد. لذا جمعیت جوانان انقلاب اسلامی حمایت همه جانبه و قاطعانه خود را از گزینه تصدی وزارت نفت دولت مردمی-ایران قوی اعلام داشته و مجدد از مجلس انقلابی استدعا داریم با رای اعتماد حداکثری، بسترایجاد جهاد علمی-تخصصی را در این صنعت فراهم سازند.

کدخبر: 714734 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟