انتصاب غلامرضا سقایی بعنوان سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش

به گزارش  رکنا از مازندران؛ "علیرضا سعدی پور" طی حکمی غلام‌رضا سقایی سنگدهی را به سمت سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش مازندران منصوب کرد.


وی در بخشی از حکم خود گفت: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در آموزش و پرورش به این وسیله با عنایت به مجموعه تشکیلات تفصیلی پست های سازمانی حوزه ستادی استان به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران منصوب می شوید.


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در بخش دیگری از این حکم ابراز امیدواری کرد: امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تسریع در اجرای بیانیه مهم گام دوم انقلاب و سیاست های رئیس جمهور محترم و جلب مشارکت و همکاری و همفکری فرهنگیان گرانقدر به ویژه کارشناسان مدیران، صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نیز مسئولین استانی و شهرستانی در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و موید بوده و موارد زیر را نیز وجهه همت خود قرار دهید.


سعدی پور در پایان گفت: توفیق شما را در انجام این مسئولیت، به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

شایان ذکر است غلام رضا سقایی سنگدهی پستهای متعددی در اداره کل برعهده داشته و در حال حاضر کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران می باشد که با حفظ سمت سرپرستی این اداره را بر عهده گرفته است.


انتهای پیام/عباسی نیک

کدخبر: 714761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟