اقتصاد گردشگری منطقه از برنامه های دولت است +فیلم

به گزارش رکنا، رئیس جمهور در جمع نخبگان شهرستان فیروزکوه گفت: سرکشی دولت به شهرستان ها و طرح ها برای بهره برداری و افتتاح نیست بلکه برای بررسی مشکلات پروژه های متوقف شده و نیمه تمام است. نهضت به سامان رساندن پروژه های نیمه تمام در دستور کار دولت است.ساماندهی طرح ها برای دولت مهم است.

وی افزود: سد نم‌رود باید سریعا مشکلاتش مرتفع شود تا آبگیری کامل از سد انجام شود و منافع آن شامل مردم شود‌. کار این سد از سال ۸۴ آغاز شده و نباید تا الان طول می کشید. اکنون دولت با بررسی های کارشناسی مقرر کرد حداکثر تا یک سال دیگر این سد کارهایش انجام‌گیرد و مردم در جریان‌مواقع این سد قرار گیرد‌.

رئیس جمهور ادامه داد: کشاورزی در فیروزکوه از موضوعات دارای اهمیت است و باید برای آن سرمایه گذاری کرد و این سرمایه‌گذاری ایجاب می‌کند محصول با کیفیت ایجاد شود و کشاورز نباید دغدغه فروش و تبدیل محصول کشاورزی و آب را داشته باشد. بنای دولت حمایت از دامداری و کشاورزی است که زمینه خوبی در این جا وجود دارد.

سید ابراهیم رئیسی گفت: حوزه سلامت برای دولت بسیار مهم است و اقدامات خوبی در این دولت صورت‌گرفته است و بیمارستان ها و درمانگاه هایی که مدتها از ساخت آن گذشته بود در این دولت تکمیل و به بهره برداری رسید مانند بیمارستان سی ساله شهریار. یکی از زمینه و زیر ساخت های مهمی که برای مهمان پذیری مهم است حوزه سلامت و درمان است و این برای فیروزکوه در دستور کار است. مهم ترین سرمایه ما نیروی انسانی کار آمد است که بیشتر از هر سرمایه ای برای مهم تر است و جوانان این‌منطقه نیروی انسانی کارآمدی هستند که از هر سرمایه مهم تر هستند و باید از ظرفیت آنها در جهت رشد و توسعه منطقه استفاده شود.

رئیس جمهور در جمع نخبگان شهرستان فیروزکوه بیان کرد: فعال شدن اقتصاد گردشگری در منطقه فیروزکوه از برنامه های دولت است و این امر موجب ایجاد اشتغال و ثروت می شود. تامین زیر ساخت های صنعتی برنامه دیگر دولت در این‌منطقه است.صنایع خوب و فعالی در این منطقه وجود دارد.

کدخبر: 964809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟