فیلم وحشت آور از گردباد مرگبار / بیش از کشته در آمریکا
حجم ویدیو: 17.73M | مدت زمان ویدیو: 00:02:25

 «اندی بشیر» فرماندار کنتاکی اعلام کرد بیم آن می‌رود که دستکم 100 در غرب این ایالت جان خود را بر اثر طوفان و گردباد از دست داده باشند.

 وی در مصاحبه با یک شبکه محلی گفت: ما می‌دانیم که احتمالاً بیش از 100 مورد فوتی اگر خیلی بیش از این نباشد، خواهیم داشت.

به گزارش «آسوشیتد پرس»، طوفان در گذر از تنسی به کنتاکی خسارات زیادی وارد کرد. یکی از نیروهای پلیس ایالت کنتاکی در «میفیلد» گفت که چندین ساختمان در این منطقه در جنوب غربی ایالت فروریخته است.

او گفت که چند نفر در داخل یک کارخانه شمع‌سازی در میفیلد گیر افتاده بودند و افزود کل ساختمان تخریب شده است.

وی همچنین گفت اگرچه بلافاصله هیچ مورد فوتی در میفیلد گزارش نشده، اما پزشکان قانونی به آنجا احضار شدند.

فرماندار کنتاکی اوایل روز جمعه به دلیل خسارت بزرگ ناشی از گردباد در چند شهرستان غربی وضعیت اضطراری اعلام کرد. بشیر گفت که گارد ملی به منطقه احضار شده است.

توفان و گردباد همچنین اواخر روز جمعه ایالت‌های آرکازناس و ایلینوی را در آمریکا در نوردید و به یک خانه سالمندان در شهر «مونِت» و همچنین یک انبار شرکت تجاری آمازون آسیب جدی وارد کرد.

 بر اثر این طوفان ده‌ها نفر زیر آوار گرفتار شدند و در خانه سالمندان مونت حداقل دو نفر کشته و پنج نفر مجروح شدند.

این گزارش افزود: نیروهای امدادی موفق شدند مجروحان را از زیر آوار ساختمان آسیب دیده خارج کنند اما اطلاعاتی درباره شرایط جسمانی آن‌ها مخابره نشده است.

رسانه‌های محلی می‌گویند، نیروهای امدادی شهر مونت و همچنین نیروهای کمکی از شهر مجاور به محل اعزام شده و مشغول کمک رسانی و آواربرداری هستند. همچنین نیروهای امدادی دیگری نیز به انبار شرکت آمازون در ۲۵ مایلی شهر سنت لوئیس اعزام شده‌اند.

کدخبر: 750059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟