قیمت سکه و قیمت طلا در هفته سوم آذر ماه

به گزارش رکنا، روند قیمت انواع سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت افزایشی بود و بیشترین رشد قیمت‌ها در نیم سکه رخ داد که وارد کانال ۱۲ میلیون تومان شد.

افزایش قیمت طلا و سکه تحت تاثیر افزایش نرخ ارز و بهای انس جهانی طلا بود، البته باید متذکر شد که انس جهانی در روزهای پایانی هفته گذشته کاهش قیمت داشت.

در هفته گذشته نرخ دلار در بازار رسمی (دلار با نرخ توافقی) از ۳۵ هزار و ۳۸۰ تومان به ۳۶ هزار و ۷۶۰ تومان رسید. انس جهانی طلا همان‌طور که ذکر شد در ابتدای هفته یک هزار و ۷۹۹ دلار و ۶۳ سنت بود که روز پنجشنبه یک هزار و ۷۷۷ دلار و ۲۳ سنت رسید.

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید طی هفته جاری ۷۳۶ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون تومان افزایش قیمت داشت.

بر اساس این گزارش سکه طرح جدید در آخرین معاملات روز گذشته (پنجشنبه) ۱۸ میلیون و ۴۶۶ هزار تومان و طرح قدیم ۱۸ میلیون تومان دادوستد شد.

حباب قیمتی سکه طرح جدید حدود ۲ میلیون و ۳۸۱ هزار تومان است.

حباب نیم سکه ۳ میلیون و ۹۳۹ هزار تومان شد

نیم سکه و ربع سکه رکوردهای جدید قیمتی را ثبت کردند؛ نیم سکه یک میلیون و ۹۸۰ هزار تومان افزایش قیمت و ربع سکه یک میلیون و ۷۲۸ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

نیم سکه روز گذشته به بهای ۱۱ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان و ربع سکه ۸ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان معامله شد. در حال حاضر حباب قیمتی نیم سکه ۳ میلیون و ۹۳۹ هزار تومان است.

سکه یک گرمی طی هفته‌ای که گذشت از سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید و ۷۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۰ هزار تومان و هر مثقال طلای آب شده ۳۹۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت. در آخرین روز معاملات روز گذشته هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۷۰۵ هزار تومان و هر مثقال طلا هفت میلیون و ۳۹۰ هزار تومان معامله شد.

 

کدخبر: 853191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟