اقدام رژیم صهیونیستی یک جنایت بزرگ تاریخی است

به گزارش رکنا، سوده نجفی در محکومیت به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله نظامی به بیمارستان المعمدانی در شهر غزه گفت: شهادت بیش از ۱۰۰۰ نفر از شهروندان فلسطینی به دست رژیم جعلی صهیونیستی در جریان حمله به بیمارستانی در غزه، بار دیگر هویت واقعی این رژیم کودک کش، سفاک و غاصب را بر جهانیان نمایان کرد.

در مواقع جنگ نظامی امن ترین محل ها مراکز درمانی و بیمارستان ها هستند

وی ادامه داد: بر اساس قوانین بین المللی در مواقع جنگ نظامی امن ترین محل ها مراکز درمانی و بیمارستان ها هستند؛ اما این اقدام رژیم صهیونسیتی یک جنایت بزرگ تاریخی است که تا کنون در طول تاریخ کم سابقه بوده است.

نجفی با انتقاد از سازمان ملل گفت: سازمان ملل متحد با انفعال و سکوت خود در برابر آنچه که امروز در غزه مظلوم می‌گذرد وابستگی خود را به این رژیم تروریست و هم پیمانان غربی آن به ویژه آمریکا نشان داد و ملت‌ها دیگر امیدی به مقابله با ظلم و ستم توسط آنها ندارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: آنچه که امروز نسبت به جنایت در غزه انتظار می رود ورود جدی کشورهای اسلامی است و نقش وزارت امور خارجه ایران در این خصوص قابل توجه می باشد و باید تلاش کند.

وی گفت: موضوع فلسطین و آنچه که در غزه می‌گذرد موضوع اسلامی نیست و امروز هر انسانی که در سراسر دنیا اتفاقات و تصاویر منتشر شده را می بیند، متأثر می شود.

نجفی در پایان گفت: اگر جنایت در غزه متوقف نشود نمی توان جلوی مقاومت را گرفت و قطعا رژیم صهیونسیتی منتظر واکنش سخت و سهمگین‌تر از طوفان الاقصی از سوی جریان مقاومت و کشور های اسلامی باشد.

کدخبر: 938094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟