اعلام آمادگی بنیاد نخبگان جهت همکاری با هلال‌احمر

به گزارش رکنا به نقل از مهر، محمد صادق موحد معاون بنیاد ملی نخبگان در نشست جمعیت هلال احمر با نخبگان اظهارداشت: تلاش برای همکاری با نهادهای مختلف برای حکمرانی نخبگان از برنامه‌های بنیاد است.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ چند برنامه عملیاتی داریم که البته با همکاری نهادها نمی‌توان به دستاورد رسید. در حال حاضر اغلب فرایند شنایی مبتنی بر خود اظهاری است و در دستورکار داریم از ظرفیت‌ها استفاده تا به سمت شناسایی افراد مستعد رویم و زمینه را برای فعالیت آنها فراهم کنیم.

موحد با اشاره به اجتماع نخبگان گفت: توانمندی نوظهور در این اجتماع‌ها شکل می‌گیرد که اگر نخبگان جداگانه فعالیت کنند شاید توانمندی نوظهور فراهم نشود.

وی با بیان اهمیت اشتغال و مسکن نخبگان و توجه بنیاد به این موضوع گفت: مسأله محوری و رویدار رقابتی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

معاون بنیاد نخبگان اعلام کرد: بنیاد آمادگی دارد ظرفیت خود جهت توسعه هسته‌های مسأله محور در سطح دانشجویی و اساتید به هلال احمر اختصاص دهد.

موحد گفت: در سال ۱۴۰۱ مصوبه‌ای در هیأت وزیران تصویب شد در مورد جذب استعدادهای درخشان که اکنون این موضوع به خوبی پیش رفته و هلال احمر هم می‌تواند در این راستا ورود و در افزایش کیفیت خدمات به مردم گام بردارد.

 

کدخبر: 892914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟