غیر حضوری شدن مدارس ابتدایی کاشان و آران و بیدگل

به گزارش رکنا، منصور شیشه فروش با اعلام این خبر، اظهار کرد: کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا ی استان اصفهان، مدارس دوره اول و دوم ابتدایی شهرستان.های کاشان و آران و بیدگل را به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی این دو شهرستان‌های را تعطیل اعلام کرد.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، پایداری جو و وارونگی دما کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، فردا (یکشنبه، ۱۱ دی‌ماه) مدارس دوره اول و دوم ابتدایی، شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی این دو شهرستان‌های را تعطیل اعلام کرد.  

شیشه فروش با اعلام اینکه سایر مراکز آموزشی استان دایر است، تأکید کرد: همچنان توصیه می‌شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، وی گفت: کارگروه اضطرار به صورت مستمر در استانداری اصفهان فعال است و با جمع بندی گزارش های زیست محیطی، پیش‌بینی‌های جوی و بهداشت و سلامت، متناسب با شرایط برای روزهای آینده تصمیم خواهد گرفت و بر اجرای دقیق مصوبات نیز نظارت خواهد کرد.

ایسنا

کدخبر: 857443 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟