خانوادگی شدن ابتلا به کرونا در مازندران!

دکتر اسدی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه میزان رعایت اصول بهداشتی از سمت مردم کاهش پیدا کرده است، گفت: در مازندران هم اکنون الگوی انتقال داخل خانوادگی و بین خانوادگی را در بیماران کرونا که بستری هستند به طور مکرر مشاهده می‌کنیم.

به گزارش رکنا ، دکتر اسدی افزود: تعداد قابل توجهی بیمار در حال حاضر در استان بستری بوده، اما در یک و دوهفته گذشته یک ثبات نسبی در تعداد بیمار در استان وجود دارد به همین دلیل تغییر رنگی هم استان اتفاق افتاده است.

کرونا هنوز در مازندران وجود دارد

دکتر اسدی با بیان اینکه این ثبات به معنای بهبود کلی شرایط استان نیست، گفت: این بدان معنا است که روند افزایشی ما نسبتا متوقف شده، اما همچنان تعداد قابل توجهی بیمار در استان وجود دارد.

او افزود: در واقع تجربه‌ای که در این ایام داشتیم این بوده که تعداد بیمار با میزان رعایت مردم و میزان محدودیت‌ها نسبت مستقیمی دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:برای کنترل این شرایط همه باید دست به دست هم داده و مردم هم شیوه نامه‌ها را رعایت کرده و از رفت و آمد‌ها و شب نشینی ها به طور جدی پرهیز کنند تا این وضعیت کنترل شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید

کدخبر: 655162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟