شهرداری یکی از مناطق تهران، مانع از تشکیل جلسه خانه ایثارگران شد

به گزارش رکنا، خانه ایثارگران استان تهران که چندی پیش جلسه‌ای را با محوریت قرارگاه بهداشتی و درمانی به منظور ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های آینده این قرارگاه می‌خواست برگزار کند، با ممانعت شهرداری منطقه ۱۹ مواجه شد.

این در حالی است که برگزاری این جلسه با شهرداری هماهنگ شده و تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده بود. به نحوی که قرار بود در سالن ۲۵۰ نفره ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۱۹ فقط ۱۶ نفر از اعضای شورا حضور یابند.

در روز مقرر با توجه به حضور تمام دعوت‌شدگان در سالن اجتماعات سرای محله، حراست شهرداری منطقه 19 اعلام کرد که امکان برگزاری جلسه میسر نیست، چون سردار حاج حسین الله‌کرم ـ که یکی از سخنرانان جلسه است ـ فردی سیاسی است. این در حالی است که جلسه در راستای مبارزه با بیماری کرونا و توزیع بسته‌های معیشتی، اقلام بهداشتی و درمانی تشکیل شده بود.

به گفته محمد یزدان‌پرست، دبیرکل خانه ایثارگران کشور، بهانه‌جویی حراست شهرداری منطقه ۱۹ در کارشکنی و بی‌احترامی به قشر مخلص ایثارگران باعث آزرده شدن این عزیزان شده و لازم است شهرداری با عاملان این رفتار وقیحانه برخورد کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟