بررسی بودجه غیرنقدی شهرداری تهران پشت درهای بسته / استعفاها را قبول نمی کنیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، یکشنبه حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در بررسی "طرح نظام نامه مشارکت و تعامل تشکل های غیر دولتی و مدیریت شهری" اعلام کرد که دو هفته است استعفا ی خود را به هیئت رئیسه داده است. محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران پس از اتمام دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: دو هفته پیش حجت نظری نامه ای به من داد که بوی استعفا می داد ولی نامه ثبت شده و رسمی نیست.

وی افزود: این نامه شبهه استعفا را در هیئت رئیسه مطرح کردیم و با آن مخالفت شد. قرار است که ابراهیم امینی، نائب رئیس شورای شهر تهران با حجت نظری صحبت کرده و ایشان را قانع کند که از استعفایش منصرف شود. ولی هنوز امینی گزارشی به هیئت رئیسه نداده است و هفته دیگر موضوع این استعفا دوباره در هیئت رئیسه مطرح خواهد شد. یکشنبه در بررسی طرح سمن ها حجت نظری ناراحت شد و استعفایش را دوباره مطرح کرد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا علی اعطا 10بار استعفا داده یا خیر نیز تاکید کرد: آدم گهگاهی عصبانی می شود و از کوره در می رود و از لغاتی استفاده می کند که بوی استعفا می دهد. در خانه ها هم پیش می آید که قهر می کنند ولی این قهرها جدی گرفته نمی شود. برای جدی جدی شدن معمولا وقت زیادی نیاز است.

محسن هاشمی درباره حسابرسی ها نیز گفت مناقصات و مزایده های شهرداری و رسیدگی به وضعیت حسابرسی شهرداری را باید شهردار تهران مورد بررسی قرار دهیم. طرحی از سوی کمیسیون برنامه و بودجه در راستای رسیدگی به وضعیت شرکت ها و سازمان های شهرداری مطرح شد که مورد قبول اعضای شورای شهر تهران بود.

وی افزود: برنامه های یکشنبه آینده در هم اندیشی با شهردار تهران موضوع بودجه غیرنقدی که به دست نیامده را مورد بررسی قرار می دهیم و در هم اندیشی سه شنبه نیز گزارشات حسابرسی را با شهردار تهران بررسی می کنیم و درباره نحوه رسیدگی به این گزارشات مطرح می شود تا به راهی برای تسریع آن پیدا کنیم و شاید مجبور به برگزاری جلسات فوق العاده شویم. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟