امروزه طراحی استیکر یک صنعت است

به گزارش رکنا ، مهدی عزیزی برگزیده هیئت داوران جایزه سال «استیکر» درباره تاثیر حضور در این رویداد بر روند کارش گفت: حضور در جایزه سال «استیکر» که سال گذشته توسط پیام‌رسان آیگپ برگزار شد، برای من تجربه جدیدی بود و تلاش کردم استیکرهای ویژه و حرفه‌ای را برای این جشنواره طراحی کنم. امسال هم سعی می‌کنم کارهای حرفه‌ای تری ارائه دهم.

وی ادامه داد: کارگاه‌های آنلاینی که امسال در حاشیه جشنواره برگزار شد خیلی کمک کرده و نکاتی مطرح شد که در بهتر شدن کارها به ویژه متحرک‌سازی آثار اثرگذار است.

عزیزی درباره اهمیت مقوله طراحی استیکر عنوان کرد: می‌توان گفت امروزه طراحی استیکر یک صنعت است، زیرا اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارد و همه آنها احتیاج به استیکرهای جذاب و مورد توجه دارند. بنابراین بازار بزرگی را به خودش اختصاص داده و در واقع پول خیلی بزرگی پشت این مقوله وجود دارد که می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد. آیگپ هم به عنوان یک پیام‌رسان داخلی خیلی خوب در این زمینه فعالیت کرده و نتایج چشمگیری هم کسب کرده است.

طراح استیکر «حسن کچل» در دوره قبلی جایزه سال «استیکر» گفت: قطعا استیکرهایی که جذابیت‌ها و استانداردهای لازم را داشته باشند، مورد توجه مردم قرار می‌گیرند. من به شخصه همیشه از استیکرهایی که خودم طراحی کرده‌ام استفاده می‌کنم و در واکنش اطرافیانم می‌بینم که برایشان جالب است و مورد توجه‌شان قرار می‌گیرد؛ گاهی می‌بینیم که آنها هم این استیکرها را در مکالماتشان به کار می‌برند و حتی برای خودم می‌فرستند.

وی تاکید کرد: اگر بازاریابی خوبی برای استیکرهای ایرانی صورت گیرد، مردم از این استیکرها به خوبی استقبال می‌کنند و به دلیل اینکه از فرهنگ و آداب خودمان نشأت گرفته مورد توجه‌شان خواهد بود.

دومین جایزه سال «استیکر» به دبیری سید مسعود شجاعی طباطبایی از مهرماه 1399 آغاز شده و تا 23 دی‌ماه سال جاری، همزمان با روز جهانی استیکر که اختتامیه این مراسم برگزارمی‌شود، ادامه خواهد داشت. آخرین مهلت ارسال آثار برای حضور در دومین دوره جایزه سال «استیکر» 21 آذرماه است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟