مردم ایران در حال حاضر زیر آماج حملات وتهدیدات دشمنان نظام اسلامی هستند

هشترود / به گزارش رکنا، امینیان اضافه کرد:در حال حاضر تمام دستگاهها با همدلی وانسجام می توانند این نقشه دشمنان را نقش بر اب کنند.

فرماندار هشترود با تاکید بر نقش بین بخشی وزارت کشور و ظرفیت این مجموعه در استان ها و شهرستان‌ها، خواستار توجهات بیشتر به نقش و کارکرد وزارت کشور در حوزه پدافند غیرعامل شد.

فرماندار هشترود با اشاره به نقش مهم پدافند غیرعامل در تمامی سازمان‌ها عنوان کرد: با توجه به گستردگی خدمات و فعالیت‌های ارائه شده توسط کلیه دستگاههایی که عضو کمیته پافند غیر عامل هستند از آنان خواست نقش این موضوع که بسیار مهم است و باید به‌طور جدی پیگیری شود. را حتما در همه جهات در اولویت قرار دهند .

وی افزود: انجام طرح تحقیقاتی، استفاده از تجربیات افراد متخصص و همچنین برنامه‌ریزی زیربنایی و فعالیت‌های ساختاری از جمله نکات مهم و کلیدی در موضوع پدافند غیرعامل است و به‌نوعی تسهیل کننده و پیشگیری کننده از بحران است.

نماینده عالی دولت در هشترود تصریح کرد:پدافند غیر عامل به مجموعه اقدامات غیر مسلحانه ای که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و اقدامات نظامی دشمن می شود.

امینیان با اشاره به نقش پدافند غیر عامل در کاهش آسیب های اجتماعی وزیست محیطی نیز گفت:پدافند غیرعامل به مجموعه اقداماتی اطلاق می شود که به کارگیری آن ها مستلزم استفاده از جنگ افزار نیست، اما اجرای آن ها موجب پیشگیری از حمله های احتمالی دشمنان می شود یا تلفات و خسارت های ناشی از تهاجم آن را کاهش می دهد.

فرماندار هشترود در آخر اظهار امیدواری کرد که همه دستگاه وکارگروههای این بخش در هفته پدافند غیر عامل وسایر روزها با اجرای برنامه های خوب ومثمر ثمر وارائه پیشنهادات عالی در کمک به کاستن آسیب های ناشی از تهدیداتی که در همه زمینه ها انجام می گیرد بتوانند این تهدیدها را خنثی یا کاهش دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟