مرگ یک میلیون و ۴۱ هزار و ۸۶۲ بیمار کرونا در دنیا

کرونا / به گزارش رکنا، شمار مبتلایان به کروناویروس در جهان به ۳۵ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۶۷۱ نفر رسیده و تاکنون مرگ یک میلیون و ۴۱ هزار و ۸۶۲ نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است. همچنین بنابر تازه‌ترین آمارها، ۲۶ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۶۸۶ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.

روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۴ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

در ایران نیز تا روز ۱۳ مهر ماه، مجموع بیماران کووید۱۹ به ۴۷۱ هزار و ۷۷۲ نفر رسیده و متاسفانه ۲۶ هزار و ۹۵۷ تن نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست داده‌اند. همچنین خوشبختانه تا کنون ۳۸۹ هزار و ۹۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

کمیته اپیدمیولوژی بیماری کووید-۱۹ وزارت بهداشت، تحلیـل اسـتانی این بیماری در هفته منتهی به ۱۱ مهر ماه امسال را منتشر کرد.

روش محاسبه شاخص‌ها

در محاسبات روند، در این گزارش و گزارشات آتی، تعداد موارد جدید روزانه مبتلای بستری و سرپایی وارد آنالیز می‌شود. همچنین دسته‌بندی استان‌ها بر اساس میزان بروز در آخرین هفته انجام گرفته و نمودار بر اساس تغییرات موارد ابتلا و مرگ در آخرین هفته نسبت به هفته قبل خواهد بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟