در این سامانه ثبت نام کنید از تسهیلات کرونا استفاده کنید

کرونا / به گزارش رکنا، حسن عزیزی در شانزدهمین نشست کمیته کارشناسی ویژه تسهیلاتکرونا گفت: تاکنون، 140میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات کرونا به مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونادر استان کرمانشاه پرداخت شده است.

وی همچنین اظهارکرد: تاکنون 25 هزار و 643 پرونده با اشتغال 31 هزار و 253 نفر با درخواست 245میلیارد تومان اعتبار در حمایت از 31253 فرصت شغلی به 15 موسسه و بانک‌ عامل در استان معرفی شده است.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بانک‌ ملی با پرداخت 49 میلیاردتومان، بانک ملت با پرداخت 28 میلیارد تومان و بانک صادرات با پرداخت 19 میلیارد تومان از نظرپرداخت‌ تسهیلات در جایگاه اول تا سوم قرار دارند و استان کرمانشاه از این نظررتبه هشتم کشور است.

عزیزی بابیان این که پرداخت تسهیلات به 14رسته شغلی مصوب پرداخت می شود، گفت: تاکنون بیشترین میزان پرداختی به شرکت حملو نقل عمومی برون‌ شهری و درون شهری صورت گرفته و در سایر بخش‌ها از قبیل صنایع ومعادن و کشاورزی نیز پرداخت تسهیلات انجام شده است.

وی تصریح کرد:سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir برای ثبت نام مشاغل آسیب دیده از کرونا برای متقاضیان فعال است و متقاضیان می‌توانند به این سایت مراجعه کرده و درخواست خود را تکمیل کنند.

وی در پایانبیان کرد: مهلت پرداخت تسهیلات به مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا ازجمله فعالان حوزه حمل ‌و نقل استان تا پایان مهرماه سال جاری تمدید شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 613635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟