۲۶ هزار پرونده پرداخت تسهیلات کرونایی به بانک‌های مازندران ارسال شد

کرونا / به گزارش رکنا، کامران اصغری در سالن تعاون مازندران با اظهار اینکه تاکنون سه هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای خسارت دیده از کرونا در استان پرداخت شده است، افزود: بیش از ۲۶ هزار و ۷۸۳ فقره پرونده تاکنون تشکیل و به بانک های عامل برای پرداخت ارسال شده است.

وی مهلت دریافت تسهیلات جبران خسارت کرونا را تا پایان مهرماه ذکر کرد و گفت: ۱۴ ررسته شغلی بیشترین آسیب را از این بیماری دیدند که توسط وزارت کار شناسایی و معرفی شده است و به متقاضیان در بخش های کارفرمایی و خوش فرمایی و یا افراد فاقد بیمه تسهیلات کرونایی داده می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران هدف ارائه تسهیلات کرونایی را حمایت از کسب و کار و صیانت از نیروی کار و واحدهای تولیدی بیان کرد و گفت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا پرداخت وام به مشاغل و کسب و کارهای حوزه حمل و نقل تا پایان مهرماه ادامه دارد و لازم است متقاضیان از این فرصت استفاده کنند.

اصغری پرداخت تسهیلات حمایتی به واحدهای آسیب دیده ناشی از کرونا را از جمله سیاست های وزارت تعاون بیان کرد و گفت: تسهیلات کرونایی باید سریعا توسط بانک ها پرداخت شود و معوقات بانکی و چک برگشتی در آن تاثیری ندارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟