ارائه لایحه املاک در اختیار غیر شهرداری در مهر ماه/ 
قوه قضائیه راسا پیگیر تعدادی از املاک است

شهری / به گزارش رکنا، پیروز حناچی در صفحه توئیتر خود نوشت: در راستای حفاظت از بیت المال، اقدامات لازم برای بازپس گیری املاک شهرداری تهران از طریق سازمان املاک و مستغلات و کمیسیون بند ۶ ماده ۵۵ مستمرا در حال انجام است.

او در ادامه نوشت: تاکنون حدود ۲۰۰۰ ملک تعیین تکلیف شده و ۴۰۰ مورد با پیگیری‌های قانونی باز پس‌گیری شده است.

شهردار تهران با اشاره به ورود قوه قضائیه به تعدادی از املاک ادامه داد: در مورد تعدادی از املاک قوه قضائیه راسا پیگیر موضوع است.

حناچی از ارائه لایحه مربوط به املاک در مهرماه به شورای شهر خبر داد و نوشت: گزارش اقدامات و لایحه مربوطه، نیمه اول مهر به شورای شهر ارائه خواهد شد. جلسات هم اندیشی شورا و شهردار محل مناسبی برای بررسی و رفع کاستی های احتمالی در اینباره و هماهنگی بیشتر جهت سرعت بخشی به روند اقدامات خواهد بود.

روز گذشته محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی با انتقاد از روند بازپس گیری املاک در توئیتر خود نوشت: بعداز گذشت سه سال از مصوبه ‎شورای پنجم مبنی بر ‎ بازپس گیری و ‎انتشار عمومی لیست املاکی که غیرمجاز بهره برداری می شوند، این مصوبه عملیاتی نشده، جناب ‎دکتر حناچی، آستانه تحمل اعضای شورا هم حدی دارد و تعلل غیرموجه برخی مدیران را نمی‌پذیرد بزودی اقدام نشود از ظرفیت قانونی شورا استفاده خواهیم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 607035 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟