ممنوعیت قطع آب، برق و گاز واحدهای تولیدی

مازندران / احمد حسین زادگان در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به مشکلات فراروی واحد‌های صنعتی، گفت: با بررسی‌های لازم فرآیند تولید، عوامل تاب آوری صنایع و واحد‌های تولیدی در برابر شرایط و مشکلات در استان احصاء می‌شود.

به گزارش رکنا، او با اشاره به اینکه دولت برای بخش کشاورزی مزیت‌هایی را قائل شد تا در رفع مشکلات کشاورزی موثر باشد، افزود: اساسا مصوبه و تاکید دولت بر این است که شرکت‌های خدمات رسان آب، برق و گاز تحت هیچ شرایطی اجازه قطع زیرساخت‌های واحد‌های تولیدی را ندارند و اگر مشاهده شود برخورد قانونی می‌شود.

استاندار مازندران ادامه داد: البته این شرکت‌ها نیز خودگردان هستند و باید حقوق و هزینه‌های جاری خود را پرداخت کنند و این معافیت‌ها شامل حال واحد‌هایی که توانایی پرداخت دارند نمی‌شود.

پیشنهاد امهال بازپرداخت تسهیلات کشاورزی

حسین زادگان همچنین از طرح پیشنهاد معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی که به دلایل موجه دچار وقفه تولید شدند و امهال بازپرداخت تسهیلات پرداخت کشاورزی خسارت دیده از کرونا در هیئت دولت خبر داد.

او افزود: گفتگوی دولت و بخش خصوصی، زمینه ساز رفع مشکلات واحد‌های تولیدی صنعتی و تقویت فعالیت‌های اقتصادی است.

استاندار بر استمرار گفتمان دولت و بخش خصوصی تاکید کرد و یادآور شد: این گفتگو‌ها باید جنبه کارشناسی داشته باشد و مصوبات آن از دو سو با جدیت پیگیری شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟