تامین امنیت انتظامی و ترافیکی محل های حوزه اخذ رای در حوزه جنوب ایلام

انتخابات/ به گزارش رکنا، سردار "نورعلی یاری" لحظاتی پیش، با بیان اینکه روند اجرای رای گیری هم اکنون در حوزه جنوب آغاز شده است، اظهار داشت: از مردمان شهیدپرور این حوزه ها انتظار می‌ رود همانند دور قبل ، با فرزندان خود در مجموعه نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات، همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

وی افزود: طرح تامین امنیت انتخابات از مدت ها پیش در انتظامی استان تدوین و به تمام رده‌های اجرایی ، ابلاغ و تمهیدات لازم پیش بینی و جلسات هم‌اندیشی برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای برگزار شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه روند انتخابات با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت است، گفت: واجدان شرایط رای حتماً هنگام حضور در پای صندوق های رای ، فاصله گذاری اجتماعی ، زدن ماسک و توصیه و هشدارهای بهداشتی و پلیسی را رعایت کنند و انتخاب خود را به ساعات آخر رای گیری موکول نکنند.

وی با بیان اینکه امنیت انتخابات مهم ترین فصل از این رویداد سیاسی و اجتماعی کشور است، گفت: تمهیدات امنیتی ، انتظامی و ترافیکی مورد نیاز برای برگزاری سالم و قانونمند انتخابات از مدت‌ها قبل اتخاذ و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

سردار یاری حضور در انتخابات را تکلیف شرعی و موجب پیشرفت و آبادانی کشور خواند و ابراز امیداوری کرد مردم جنوب استان همچنان با شور و شوق در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 604234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟