هر زمان به جوانان اعتماد کردیم موفق بوده ایم

هلال احمر / محمد گل‌ فشان در جلسه کمیته مشورتی راهبردی اعضای فعال و صاحب نام سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: در این جلسه با اشتراک‌گذاشتن تجربیات ارزنده، منتظر هنرنمایی جوانان و ارائه طرح های کاملی برای اجرا در یک سال آینده هستیم.

به گزارش رکنا، رئیس سازمان جوانان هلال احمر افزود: در این چند روز پیام ها و تماس های زیادی از اعضای سابق داشتیم که نشان دهنده استقبال از این طرح دارد، این برنامه، آغازی برای انجام یک طرح بزرگ است و تداوم دارد.

وی تصریح کرد: مدتی بعد تعداد دیگری از اعضای قدیمی هلال احمر گرد هم می آیند و قرار بر حذف هیچ کس نیست ورود به این عرصه آسان است و با هر دیدگاه و نظری می‌توان به این مجموعه بزرگ پیوست، همه با هم تا فرصتی باقی است باید کارهای ماندگاری انجام دهیم.

گل ‌فشان افزود: این کارهای ماندگار قرار نیست با نام شخص خاصی تمام شود، هر کس ایده ای داشته باشد و هر طرحی را اجرایی کند به این سازمان بی طرف، خدمت کرده است، بنده اگر قصوری انجام دهم و فرصت‌ها را از دست بدهیم و افراد خوش فکر حذف شوند بخشیده نخواهم شد.

وی خاطرنشان کرد: این اعضا به عنوان گروه راهبردی در مجموعه، در اولین جلسه گرد هم آمده اند و امیدواریم کارها و برنامه های درخشان را شاهد باشیم.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر توضیح داد: وضعیت بودجه کشور مشخص است و جایی برای گلایه وجود ندارد و نمی توان روی مسائل مالی بحث کرد، اما برآنیم با ایده های نو و حمایت از طرح‌ها، گشایش های مالی خوبی ایجاد شود تا بتوان کارهای بزرگی را حتی با همه کمبودها رقم زد.

هر زمان به جوانان اعتماد کردیم، موفق بوده ایم

گل‌فشان اظهار داشت: هر زمانی که به جوانان اعتماد کردیم، در کارها موفق بوده ایم، گاهی فرد جوانی در استان های دیگر توفیق داشته است و می تواند آن را در اختیار دیگران قرار دهد، باید بتوان این ایده‌ها را دنبال کرد.

وی گفت: فردا طرحی پیشنهاد می شود تا فعالیت جوانان در ایام محرم در جهت توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و ارائه خدمات به طور منسجم عملیاتی شود، در سالهای قبل نیز طرح‌هایی در قالب هیات حضرت علی‌اکبر(ع) در جهت بزرگداشت محرم و برگزاری دستجات عزاداری و خدمت به سوگواران داشته‌ایم و امسال پیشنهادات به سمت خدمت در قالب توزیع اقلام بهداشتی و ابراز ارادت به امام حسین(ع) توسط جوانان است.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر تصریح کرد: برنامه عصر جدید اقلام مورد نیاز در این طرح را تامین می‌کنند و مستند سازی انجام می شود، این بسیار حائز اهمیت است که نقش خود را به درستی انجام دهیم و در هر زمان کار مثبت و درست را به اثبات برسانیم.

وی اضافه کرد: یکی از راهبردهای مهم هلال احمر، توانمندی جوانان به وسیله اعضای فعال و صاحب نام است، باید بتوانیم جوانان را توسط اعضا توانمند کنیم در این مسیر فقط آموزش فنی حرفه ای مطرح نیست و باید توانمندی فکری و اجتماعی نیز انجام شود.

گل‌فشان افزود: یکی از این توانمندی‌ها، استفاده از فضای مجازی است، در تعطیلی فعالیت‌های آموزشی به ویژه مدارس و دانشگاهها و مراکز علمی در شیوع کرونا، فضای مجازی به عنوان ظرفیت مهمی به شمار می‌رود، البته باید مراقبت باشیم تا به بیراهه نرویم.

وی تاکید کرد: حرکت جمعیت هلال‌احمر باید جوان باور باشد و با همت و تلاش جوانان بسیاری از اهداف تحقق پیدا می‌کند، در این باره تفاهم نامه هایی که به امضا می رسانیک در جهت خدمت به مردم و پشتوانه ای برای حضور جوانان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟