ایجاد  کلینیک 750 متری در تهران

استاد معین / مصطفی موسوی لاری، شهردار منطقه ۹ غروب سه شنبه-۲۱ مرداد- در آیین افتتاح پروژه های عمرانی منطقه ۹ و کلنگ زنی بوستان جی گفت: بازگشایی محور استاد معین با همکاری وزارت دفاع و ارتش انجام شد . بلوار استاد معین به عرض ۴۵ و به طول ۸۷۰ متر ایجاد شده که در اطراف آن پنج متر فضای پیاده رو در نظر گرفته شده، همچنین یک متر و نیم فضای دوچرخه ساخته شده تا با این کار این بلوار تبدیل به خیابان اجتماعی شود و صرفاً نقش ترافیکی نداشته باشد.

به گزارش رکنا، او با بیان اینکه با انجام این پروژه محله امامزاده عبدالله به لحاظ ترافیکی از بن‌بست خارج می شود، افزود: دو باند کندرو برای عبور خودروها محدود می‌شود تا رویدادهای اجتماعی در آن اتفاق بیافتد.

موسوی اضافه کرد: سال گذشته زیرگذر استاد معین به صورت یک طرفه رو ، به سمت جنوب افتتاح شد و اکنون با باز شدن بخش جنوبی خیابان استاد معین بخشی از مشکلات ترافیکی حل شده و با این شرایط زیرگذر استاد معین نیز دو طرفه شد.

کلینیک 750 متری ایجاد شد

شهردار منطقه ۹ در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به سرانه های درمانی پایین منطقه عنوان کرد: منطقه ۹ درمانگاه شهرداری نداشت و بر همین اساس یکی از ساختمان هایی که بخشی از آن اداری بود به ایجاد کلینیکی ۷۵۰ متری که تجهیزات پزشکی در آن مستقر شده اختصاص پیدا کرد.

موسوی به کلنگ زنی بوستان جی در کنار خیابان استاد معین اشاره کرد و افزود: این بوستان با حدود پنج هکتار مساحت طبق توافقاتی که با وزارت دفاع انجام شده نقش مهمی در ارتقای سرانه فضای سبز منطقه ۹ خواهد داشت. همچنین بخش قابل توجهی از این دوستان با رویکرد کودک محوری ساخته خواهد شد.

با حضور مدیران شهری پروژه های امتداد خیابان استاد معین، دوطرفه شدن زیرگذر استاد معین و درمانگاه منطقه ۹ افتتاح و کلنگ بوستان پنج هکتاری جی در کنار خیابان استاد معین به زمین زده شد.

در آیین گشایش پروژه‌های منطقه ۹، پیروز حناچی، شهردار تهران، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، محمد علیخانی، مجید فراهانی، افشین حبیب زاده و شهربانو امانی از اعضای شورای شهر تهران، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران و سردار حسین حمیدی، رییس پلیس راهور تهران حضور داشتند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 595093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟