واکنش معصومه ابتکار به ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان /برای اتهام زنی با ارقام بازی نکنید

زنان/ به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا: پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در این برنامه تاکید کرد:  «یکی از املاک بنیاد مستضعفان در اختیار مرکز مطالعات و تحقیقات زنان، ابتکار، مولاوردی و دیگران قرار داشت که قبل از ورود من به بنیاد تخلیه شده بود. البته این واگذاری با مجوز بوده اما اما معاونت زنان ادعایی دارد که آن ملک باید در اختیار آن‌ها بماند. بنیاد توانست آن‌ها را برای تخلیه قانع کند، ولی آن‌ها بابت تخلیه این ملک و با توافق بنیاد مستضعفان، پنج میلیارد تومان گرفته بودند؛ بعد از حضور من و پس از بررسی‌ها ایراداتی مطرح شد. این کار خلاف بود چون کسی که سال‌های سال در ملکی نشسته باشد باید اجرت المثل هم بپردازد؛ ولی آن‌ها ظاهرا جایی را تهیه کردند و البته ما نامه نگاری کردیم و امیدواریم که برگردد و مشکل حقوقی و قضایی پیدا نکند.»

معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده توضیحاتی نیز به این گفته ها واکنش نشان داده و درباره پس دادن یکی از املاک مورد ادعای بنیاد مستضعفان که در اختیار مرکز مطالعات زنان بود، توضیح داد.

جواب معصومه ابتکار به رئیس بنیاد مستضعفان

وی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: "امام راحل در سال ۶۷ و مقام معظم رهبری در سال‌های بعد دو نوبت تایید کردند که ساختمان در اختیار موسسه مطالعات زنان قرار گیرد."

جواب معصومه ابتکار به رئیس بنیاد مستضعفان

ابتکار همچنین در توئیت دیگرش نوشت: "یکی از اشتباهات آقای فتاح همین که ۵ میلیارد برای ساختمان موسسه مطالعات زنان رفته به حساب کسی؛ موسسه هم دفتری را بر اساس قیمت کارشناسی برای کار زنان خریداری کرده است. من و خانم مولاوردی هیچ کدام مسئولیت اجرایی در موسسه نداشته و نداریم، برای تخریب و اتهام زنی با کلمات و ارقام بازی نکنید."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 594296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟