کاهش سقف اضافه کاری کارکنان شهرداری در دوره کرونا / شهرداری مراقب معیشت کارکنانش باشد

معیشت کارکنان شهرداری / حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در روزهای در آوری به سر می بریم. متأسفانه در این ایام نمی توانیم برای عزیزانی که از دست می دهیم مراسمی بگیریم و این هم مزید بر علت و دردناکی این روزها می شود. امیدوارم دولت تدبیری کند تا با این میزان از عادی سازی اوضاع برخورد شود تا جان عزیزان بیشتری به خطر نیافتد.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: مصوبات مربوط به افزایش حقوق توسط شهرداری تهران رعایت نمی شود. البته ما می دانیم که شهرداری به دلیل شیوع کرونا با مشکلاتی مواجه شده است.

نظری گفت: ما شاهدیم که مدیران ارشد شهرداری تصمیمات عجیبی درخصوص دستمزد و حقوق کارکنان شهرداری خود گرفته اند برای مثال پرداخت حقوق به صورت علی الحساب.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این در حالی است که شاهد حذف کمک هزینه نهار و کاهش سقف اضافه کاری کارکنان هستیم.

وی افزود: این ها موجب شده است نگرانی های متعددی برای پرسنل شهرداری ایجاد شود و اینها در حالی است که شاهد افزایش تورم افسارگسیخته هم هستیم.

نظری خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهرداری با توجه به شیوع کرونا توجه بیشتری به کارکنان خود داشته باشد و در این مسیر اقدام به حذف برخی پروژه های غیرضروری کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: این در حالی است که برخی از مدیران شهرداری با برخی آپشن ها از خود شهردار تهران حقوق بیشتری دریافت می کنند.

نظری گفت: از این رو به معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری تذکر می دهم که این روند باعث به خطر افتادن معیشت کارکنان خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟