داوری : کمتر از 10درصد آتش سوزی های تهران عمدی بود + فیلم
حجم ویدیو: 13.46M | مدت زمان ویدیو: 00:01:44

آتش سوزی/ به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، چند آتش سوزی در تهران باعث شد که شهرداری به سرعت هرس علف های هرز خشک شده را در دستور کار قرار دهد. اما برخی از این آتش سوزی ها عمدی بوده و چند نفر نیز در این راستا دستگیر شدند.

هنوز گزارش کامل و جامع این آتش سوزی ها از سوی آتش نشانی در شورای شهر تهران قرائت نشده است. اما در گزارش آخر و کامل چه مسائلی مد نظر قرار گرفته بود؟ مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا به این سوال پاسخ داده و تاکید کرد: ما همیشه در این ایام آتش سوزی ها وجود داشته و در سال های گذشته نیز این آتش سوزی ها به وقوع می پیوست.

افزایش بارش ها عامل بروز آتش سوزی ها

وی با اشاره به این که در دو سال اخیر (از ابتدای سال 98) تغییری در الگوی بارشی تهران رخ داد، افزود: شدت و میزان بارش در تهران افزایش یافت. سرسبزی در تهران و اطراف تهران افزایش یافت و در اواخر اردیبهشت این فضای سبز رو به خشک شدن می رود. این خشک شدن باعث افزایش حریق ها می شود. از نظر عملیات اطفا حریق مشکلی نداشتیم. خوشبختانه این حریق ها کاهش یافته است انتظار داریم که تا چند هفته آینده نیز به طور کامل قطع شوند.

مهدی داوری در پاسخ به این سوال که چند درصد این آتش سوزی ها عمدی بود؟ گفت: درصد بسیار کمی از حریق ها عمدی است. اما عمدی بودن آتش سوزی ها هم شرایط خاصی دارد. احتمال دارد بازیگوشی چند جوان و نوجوان باعث آتش سوزی باشد، آتش روشن کردن افراد و... کمتر از 10درصد آتش سوزی های تهران عمدی بوده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 580872 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟