نصب تابلوهای هشدار وضعیت قرمز کرونا در بندرعباس

به گزارش رکنا، الیاس محسنی در این ارتباط اظهار کرد: موج جدید تبلیغات در خصوص وضعیت قرمز ویروس کرونا در بندرعباس و جدی گرفتن این ویروس را در سازه های تبلیغاتی اکران و انجام دادیم.

وی با تقدیر و تشکر از تعامل بخش خصوصی در واگذاری برخی سازه‌های تبلیغات تجاری در سطح شهر گفت: با توجه به حساسیت موضوع ما با همکاری خوب بخش خصوصی توانستیم توان بخش خصوصی را در این زمینه به کار گیریم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در این مدت کلیپ‌هایی توسط سازمان تهیه و در فضای مجازی و تلویزیون شهری پخش شد و سعی داشتیم شهروندان نسبت به موضوع حساسیت بیشتری داشته باشند.

آگاه سازی در فضای مجازی

محسنی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت از فضای مجازی غافل نشدیم و بخشی از فعالیت خود را در این فضا انجام دادیم وسعی درآگاه سازی شهروندان داشتیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس همچنین یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۱ مرحله تبلیغات محیطی و پویش های فرهنگی و بهداشتی در سطح شهر با موضوعات«قدردان باشیم، برای زندگیت دست بشور، بهار را به خانه هایتان می آوریم، الان وقت خونه موندنه(دید و بازدید نوروز)، سیزده به در، کرونا از آنچه فکر می کنید به شما نزدیکتر است، تَوا نَگِری؟ جدی بِگه، زمان ماندگاری ویروس روی سطوح مختلف، آلوده ترین نقاط و وضعیت قرمز" انجام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 575912 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟