ارزیابی عملکرد سازمان و شرکت های تابعه شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، حامد مظاهریان تاکید کرد: در حال حاضر، گزارش ارزیابی عملکرد مناطق در سال 98 در قالب 72 شاخص عملکردی و قریب به 300 زیرشاخص انجام و نتیجه عملکرد هر منطقه توسط اداره کل ارزیابی عملکرد و تدوین و در اختیار ذی نفعان قرار گرفته است. همچنین به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف مناطق، ریز اطلاعات تمامی شاخص ها و زیر شاخص ها در سامانه تحلیل اطلاعات و داشبورد ارزیابی مدیریتی درج شده و به مناطق نیز ارسال شده است.

در این دوره ارزیابی حدود 50 اداره کل، سازمان و یا شرکت با نظارت و تایید معاونت های تخصصی نسبت به سنجش عملکرد و اعلام وضعیت مناطق 22 گانه اقدام نموده و عملکردها در 5 سطح بسیار مطلوب تا ضعیف دسته بندی شده اند.

بهبود فرآیندهای شهرداری تهران

همچنین مظاهریان اظهارداشت؛ باتوجه به تأکید شهردار تهران بر لزوم توجه به نظرات شهروندان، در این دوره 11 درصد از وزن شاخص های ارزیابی به این امر اختصاص یافته و اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه و بازخوردهای سامانه های 137 و 1888 احصاء گردیده است.

بر اساس اعلام معاون برنامه ریزی شهرداری تهران، این گزارش مبنایی برای اصلاح و بهبود فرآیندهای کاری در شهرداری تهران، تدوین کارنامه عملکردی مدیران، اصلاح برخی ساختارهای تشکیلاتی و تدوین سرفصل های آموزشی بوده و به صورت مستمر در نظام تخصیص منابع مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

همچنین ارزیابی عملکرد سال 98 سازمان و شرکت های تابعه شهرداری تهران نیز در دستور کار بوده و گزارشات مربوطه متناسب با پایان سال مالی استخراج و ارائه خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟