برخوردهای تبلیغاتی و جناحی آفت های مسیر بیانیه گام دوم انقلاب

 بهرام حسن زاده عضو مجمع جوانان فارس و دبیر انجمن مردم نهاد ندای آرامش در ارتباط با نقش اساسی جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر نقش کلیدی جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به خبرنگار اجتماعی رکنا گفت:تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در گرو سپردن مسئولیت به جوانان است.

عضو مجمع جوانان فارس با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به جوانان باور عمیق و قلبی دارند گفت:متاسفانه برخی مسئولین در کشور فقط شعار جوانگرایی می دهند و هیچ باوری به جوانان ندارند در صورتی که باور مقام معظم رهبری به جوانان فراتر از یک شعار است و ایشان باورشان قلبی و از عمق جان است.

وی ادامه داد: بیانیه گام دوم کاملا صادقانه نوشته شده است و می بایست صادقانه تفسیر و بازخوانی شود و برخوردهای تشریفاتی،تبلیغاتی،متملقانه،سلیقه ای و جناحی از آفت های مسیر بیانیه گام دوم انقلاب است.

حسن زاده افزود:از افرادی که تریبون در اختیار دارند انتطار می رود به طور مستمر اهداف بیانیه گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

دبیر انجمن مردم نهاد ندای آرامش با بیان اینکه محور گفتار سیاسی انقلاب استقلال،وحدت و استکبارستیزی است گفت:انقلاب اسلامی ایران توانسته است در کنار کنشگری، خلق گفتار سیاسی نیز داشته باشد و حاصل این مهم در سطح ملی استقلال،در سطح جهان اسلام وحدت و در سطح جهانی استکبارستیزی بوده است.

این فعال اجتماعی افزود:اگر بیانیه گام دوم انقلاب را با دقت بررسی کنیم متوجه می شویم که مقام معظم رهبری بیشتر عاملان اجتماعی،کنشگران و جوانان را مورد خطاب قرار می دهند و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

عضو مجمع جوانان فارس با بیان این مطلب که «ایران»، «اسلام» و «جوانان» کلمات پرتکرار بیانیه گام دوم انقلاب هستند گفت:این کلمات پرتکرار در کنار کلید واژه هایی همچون اقتصاد، علم،دانش و پژوهش و تلاش برای تمامی اقشار جامعه بسیار قابل تامل است.

بهرام حسن زاده در پایان گفت:معنویت و اخلاق یکی دیگر از تاکیدات مقام معظم رهبری در بیاینه گام دوم انقلاب است و این موضوع بسیار مهم نیز باید مورد توجه قرار گیرد چرا که اخلاقمداری نیاز امروز کشور در لایه های مختلف اجتماعی است و افول اخلاق در جامعه موجب افزایش آسیب های اجتماعی و فراگیر شدن دروغ، تزویر،ریا، فریب،تهمت،تخریب،خشونت،درگیری،حسادت، خودخواهی و قانون گریزی در جامعه می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

 

کدخبر: 571018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟