وضعیت طرح ترافیک مشخص شد / ورود تاکسی‌های اینترنتی، آژانس‌ها و سرویس ادارات و مدارس به محدوده رایگان است

به گزارش رکنا ، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسته ترافیکی پیشنهادی مورد توافق شورا، شهرداری و معاونت ترافیکی است و وضعیت کنونی را ساماندهی می‌کند.

محمد علیخانی در حاشیه جلسه علنی روز یک شنبه شورای شهر تهران با اشاره به بسته ترافیکی‌ای که از سوی شورا پیشنهاد شده است، گفت: این پیشنهاد در شورای ترافیک مورد بررسی قرار گرفت و مورد توافق سه جانبه شورای شهر، معاونت ترافیک و پلیس راهور بود.

وی افزود: این بسته ترافیکی که در شورای ترافیک تهران به تصویب رسیده، زمان اجرایش را استاندار تهران اعلام خواهد کرد.

لزوم ساماندهی مشکلات ترافیکی

علیخانی با اشاره به لزوم ساماندهی مشکلات ترافیکی که درحال‌حاضر ایجاد شده مانند راه بندان‌های شدید، پارک‌های غیرمجاز به ویژه در محدوده‌های مرکزی شهر، گفت: در این بسته ترافیکی به جز رعایت فاصله اجتماعی در مترو و اتوبوس، مراکز تجاری، ادارات و غیره نیز دیده شده است و ورود تاکسی‌های اینترنتی، آژانس‌ها و سرویس ادارات و مدارس به محدوده رایگان است.

استفاده از یک پنجم ظرفیت در ناوگان حمل‌ونقل عمومی

به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران، درحال‌حاضر ناوگان حمل‌ونقل عمومی با یک پنجم ظرفیت خود فعالیت می‌کند و در حالی که در روزهای غیرکرونایی پنج میلیون مسافر داشت، درحال‌حاضر به یک میلیون مسافر خدمات رسانی می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 568814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟