جلسه ویژه حناچی و هاشمی برای ساماندهی  به وضعیت مترو

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی رکنا، با توجه به شروع به فعالیت مشاغل، یک سوم نیروهای اداری و... ایستگاه ها و واگن های مترو مملو از جمعیت شد. از سوی دیگر اتوبوس ها نیز مسافران اتوبوس ها نیز افزایش یافته و در اتوبوس و مترو نه تنها از فاصله گذاری اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی خبری نبود بلکه ازدحام جمعیت در ناوگان حمل و نقل عمومی بسیار زیاد بود.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران چند بار در مورد شلوغی ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش شیوع بیماری کرونا هشدار داده و تعطیلی حمل و نقل عمومی را به ستاد ملی مبارزه با کرونا و دولت پیشنهاد داد. اما این دغدغه هاشمی در دولت خریداری نداشت و امروز نگرانی اعضای شورای شهر مبنی بر ازدحام جمعیت در ناوگان حمل و نقل عمومی به نمایش درآمد.

محسن هاشمی در پاسخ به این سوال که با وجود کمبودهای بسیار در ناوگان حمل و نقل عمومی آیا شهرداری برای فاصله گذاری اجتماعی با ظرفیت کنونی تمهیداتی اندیشیده یا خیر؟ به خبرنگار اجتماعی رکنا گفت: قرار است فردا (یکشنبه 31فروردین) با حناچی، شهردار تهران جلسه ای داشته باشیم و در آن جلسه حناچی علاوه بر ارائه آمار افزایش مسافران در مورد تمهیدات خود با اعضای شورای شهر صحبت کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 560360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟