آغازعملیات بازسازی نقاشی های دیواری بزرگراه شهید تندگویان

به گزارش رکنا، سعید صالح محمود رباطی گفت: با توجه به ضرورت مرمت نقاشی های دیواری محدوده منطقه در راستای طرح استقبال از بهار و نگهداشت شهر، فعالیت بازسازی بیش از 850 متر مربع از نقاشی های اجرا شده روی دیواره های حاشیه بزرگراه تندگویان همزمان با آغاز سال جدید در حال اجرا است.

وی زیباتر شدن نمای بصری این معبر پرتردد را از اهداف اجرایی این فعالیت اعلام کرد و افزود: در همین راستا دو مورد نقاشی دیواری در مسیر شمال به جنوب این بزرگراه (جنب زیرگذر شهرک بستان و قبل از ورودی میدان مرکزی میوه و تره بار)، دو مورد در مسیر جنوب به شمال قبل از پل میثاق و یک مورد نیز در ورودی خیابان بهمنیار جنب اداره آموزش و پرورش منطقه احیا می شود.

همچنین طی اقدام دیگری در راستای زیباسازی معابر این منطقه و حذف زواید بصری، نرده های مازاد معابری همچون بلوار میلاد، میدان ثارالله و روبروی ساختمان ستادی شهرداری منطقه با همکاری حوزه ی حمل و نقل و ترافیک جمع آوری شدند.

این مسئول در بخش دیگری به آذین بندی معابر عمومی این منطقه به مناسبت نیمه مبارک شعبان اشاره کرد و ادامه داد: علاوه براین به منظور اطلاع رسانی به شهروندان درخصوص بیماری کرونا ضمن نصب 90 بنر در نقاط مختلف منطقه، 15 بنر نیز با موضوع فاصله گذاری اجتماعی اکران شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 557137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟