دعوت شهرداری تهران از سازمان های مردم نهاد برای ساماندهی کارتن خواب ها

به گزارش رکنا، سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی از سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه آسیب های اجتماعی برای جذب افراد بی خانمان به گرمخانه ها دعوت کرد و گفت: ظرفیت های لازم برای حضور تمام این افراد در گرمخانه ها مهیا شده است، اما برخی از آن ها از حضور در گرمخانه ها امتناع می کنند و نگرانیم با افزایش دما با خطر مواجه شوند

به گزارش سازمان رفاه خدمات و مشارکت‎های اجتماعی شهرداری تهران، سید مالک حسینی در خصوص خدمات این سازمان در روزهای گذشته گفت: همکارانم با مشارکت مددجوهایی که در گذشته زندگی در گرمخانه ها را تجربه کرده اند در 48 ساعت گذشته 500 پرس غذای گرم در بین افراد بی خانمان دره فرحزاد توزیع کردند.

وی با دعوت از سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه فعال در حوزه آسیب های اجتماعی برای جذب افراد بی خانمان به گرمخانه ها افزود: با توجه به بارش هایی که در چند روز آینده پیش بینی شده و همچنین کاهش دمای هوا، این نگرانی وجود دارد که افراد بی خانمان و کارتن خواب بدون سر پناه بمانند.

سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی ادامه داد: اتفاقات گذشته برای این افراد ذهنیت ایجاد کرده و برای بازگرداندن این اعتماد با چالش رو به رو هستیم. با توجه به اینکه ظرفیت های لازم برای حضور تمام این افراد در گرمخانه ها مهیا شده است، اما برخی از آن ها از حضور در گرمخانه ها امتناع می کنند و نگرانیم با افزایش دما با مشکل و خطر مواجه شوند.

حسینی تاکید کرد: افراد کارتن خواب به دلیل غیر دولتی بودن نسبت به موسسه های مردم نهاد اعتماد بهتری دارند. به همین واسطه از آن ها درخواست داریم آمادگی خودشان جهت همکاری با سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی و جذب افراد بی سرپناه برای حضور در گرمخانه ها را از طریق شماره تماس 55522322-021 که به طور 24 ساعت در خدمت آن ها است به ما اطلاع دهند.

وی افزود: از این سازمان ها درخواست دارم تا 48 ساعت آینده آمادگی خودشان را اعلام کنند تا بتوانیم از روزهای آینده در برودت هوا از ظرفیت آن ها برای جذب افراد بی خانمان در گرمخانه ها استفاده کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟