۱۱ شهرک صنعتی مازندران به ماشین اطفاء حریق مجهز شدند

به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی موسوی اظهار کرد: ایمنی واحدهای تولیدی و صنعتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به اینکه هر واحد تولیدی باید مسائل ایمنی را رعایت کند، به لحاظ امنیت روانی برای سرمایه ‌گذاران، خرید ماشین آتش‌نشانی و تجهیزات اطفاء حریق در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تجهیز شهرک‌های صنعتی به ماشین اطفاء حریق در راستای برقراری امنیت و حفاظت از دارایی سرمایه‌گذاران است خاطرنشان کرد: این تجهیزات برای مقابله با حوادث غیر پیش‌بینی‌شده استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح کرد: تاکنون شهرکهای صنعتی امامزاده عبداله آمل، بندپی شرقی، منصورکنده بابل، بهشهر، مرزن آباد چالوس، ساری1، بشل سوادکوه، سلمانشهر، نکا، چمستان نور و شهدای محمودآباد به ماشین اطفاء حریق مجهز شده‌اند.

موسوی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی اطفاء حریق و ایمنی برای واحدهای تولیدی و صنعتی، نصب بنر، تهیه بروشور، ارسال پیامک با مضامین هشدارهای حوادث ناشی از آتش‌سوزی و رعایت ایمنی، از مهم‌ترین اقدامات شرکت بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 513661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟