ترافیک پرحجم در تمام محورهای بازگشت زوار

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس راه کشور با اشاره به ترافیک پرحجم در تمام محورهای بازگشت زوار اربعین، از رانندگان خواست به هیچ وجه در شرایط خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند.

سردار سید تیمور حسینی با حضور در قرارگاه اربعین ستاد انتظامی کرمانشاه با اشاره به ترافیک پرحجم در تمام محورهای بازگشت زوار در استانهای مرزی گفت: در حال حاضر محور مهران-ایلام بیشترین حجم ترافیک را دارد و پس از آن محورهای شلمچه- خرمشهر- اهواز و قصرشیرین - سرپل ذهاب - کرمانشاه در ردیف دوم و سوم محورهای پرتردد کشور قرار دارند.

حسینی با بیان اینکه بیشترین نگرانی پلیس به خستگی و خواب آلوده بودن رانندگان برمی‌گردد، افزود: متاسفانه بیشتر سوانح رانندگی رخ داده طی روزهای اخیر به همین دلیل بوده است.

رئیس پلیس راه کشور یادآور شد: بخش هایی از محورهای کرمانشاه، ایلام و خوزستان که محل اصلی تردد زائران اربعین هستند به شکل دوطرفه بوده و هنوز جداسازی نشده‌اند و همین امر احتمال تصادفات را افزایش می‌دهد.

وی تصریح کرد: مهمترین درخواستی که از زائران و رانندگان داریم این است که در هنگام بازگشت به هیچ عنوان حین خستگی رانندگی نکنند و جان خود و دیگران را به خاطر لحظه‌ای غفلت و بی احتیاطی به خطر نیندازند.

حسینی گفت: تصادفات چند روز اخیر عموما به شکل واژگونی و یا انحراف به چپ بر اثر خستگی و خواب آلودگی بوده و همین موضوع می‌طلبد تا رانندگان و زوار با احتیاط کامل در جاده‌ها حضور پیدا کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟