اتوبوسرانی کشور برای جابه‌جایی زائران اربعین بسیج شده‌اند

به گزارش رکنا، داریوش باقرجوان ضمن بیان اینکه با توجه به حضور و علاقه گسترده زائران برای حضور در اربعین شاهد رشد چشمگیر مردم برای حضور در مراسم اربعین حسینی هستیم، ابراز داشت: تمامی تقاضاها در ناوگان اتوبوس‌رانی برای اربعین پاسخ‌داده‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه همه ناوگان اتوبوس‌رانی کشور برای بحث اربعین بسیج شدند و مشکلی در این حوزه متصور نیست، افزود: اگرچه ممکن است با توجه به حجم بالای مسافر در این ایام مشکلاتی نیز وجود داشته باشد اما مردم می‌توانند با سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ به صورت پیامک یا تلفنی در ارتباط باشند تا از این طریق بتوانیم مشکلات موجود را در اسرع وقت برطرف کنیم.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر ستاد مرکزی اربعین بابیان اینکه هم‌اکنون شرایط جابه جایی مسافران زائران اربعین در سطح کشور مطلوب است، ابراز داشت: جابه‌جایی مسافران با استفاده از ناوگان اتوبوس‌های عمومی از مرز مهران تا مسافت‌های درون‌شهری رایگان است و نباید مبلغی اخذ شود.

باقر جوان اضافه کرد: با توجه به بازگشت گسترده اتوبوس‌ها سرویس‌های فوق‌العاده دایر شده است و مردم می‌توانند بلیط‌های خود را خریداری کرده و به سمت مرزها حرکت کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟