سردار تقی مهری  اظهار داشت:۵۸۰ هزار نفر برای پرداخت جریمه غیبت سربازی خود ثبت نام کردند که از این تعداد حدود ۳۴۵ هزار نفر جریمه مشمولیت سربازی را پرداخت و کارت معافیت خود را دریافت کردند این در حالی است که تعدادی از مشمولان هنوز مراجعه نکردند.

وی گفت:هم اکنون افرادی که مشمول سال ۹۴، ۹۵ و ۹۶ بودند و ثبت نام کرده بودند از امروز می‌توانند به دفاتر پلیس 10+ مراجعه کنند و در واقع برگ جدید تعیین مبلغ پرداخت جریمه را مشخص و شروع به پرداخت کنند.

مهری افزود:افرادی که درسال ۹۷ نیز اقدام کرده بودند تعداد زیادی مراجعه کردند وقسطی بندی کردند و تا پایان سال ۹۸ هم عزیزانی که مشمول این قانون هستند قسط بندی کرده و قسط خود را پرداخت کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد:در اینجا از ۱۳۵ نفر که پس از ثبت نام هنوز هیچ قسطی را پرداخت نکرده اند خواهش می‌کنیم یا به دفاتر پلیس 10+ و یا دفاتر معاونت‌های وظیفه عمومی ناجا در استان‌ها مراجعه و پرونده خود را تعین و تکیلیف کنند. اگر این کار را انجام ندهند افرادی که در سال گذشته ثبت نام کرده اند، اما قسط بندی انجام نداده اند و پرداختی نداشته باشند از این موقعیت محروم می‌شوند چرا که در سال ۹۸ نیز این برنامه از دستور کار خارج شده است و هیچ برنامه‌ای در این مورد نخواهیم داشت.

وی افزود: برخی از افراد سودجو و دلال با راه اندازی سایت و یا به صورت حضوری به افرادی می‌گویند که قصد دادن مشاوره دارند من خواهش می‌کنم شهروندان به این افراد و سایت‌ها مراجعه نداشته باشند چرا که ما در این مورد این گونه مشاوره‌ای نداریم و تنها از طریق دفاتر پلیس 10+ و دفاتر نیروی انتظامی کار را انجام می‌دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟