مخالفت تعزیرات با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در مصلی تهران

به گزارش رکنا، محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار کرد: از ابتدا موافق برگزاری نمایشگاه‌های بهاره نبودیم، چراکه سبک و سیاق برگزاری نمایشگاه بهاره مطلوب نیست.

وی افزود: طبق قانون افرادی که برگزار کننده اینگونه نمایشگاه‌ها هستند، باید جزء کسبه مشاغل مختلف در کشور باشند و در تمام زمینه‌ها فعالیت کنند و بر عملکرد آن‌ها نظارت دقیقی صورت گیرد، این در حالیست که در آستانه برگزاری نمایشگاه بهاره افراد فاقد پروانه کسب نسبت به اجاره و دریافت غرفه اقدام می‌کنند.

اسفنانی تصریح کرد: غرفه‌داران نمایشگاه‌های بهاره برای رصد و شناسایی باید دارای پروانه فروش و شناسنامه باشند و قیمت اقلامی که در این اماکن به شهروندان عرضه می‌شوند نیز باید مصوب قیمت اتحادیه‌ها ۱۵ تا ۳۰ درصد کمتر از قیمت عرضه در بازار باشند.

وی افزود: غرفه‌های فروش از نظر بهداشتی مورد تأیید نیستند و مکان‌های مورد نظر برای غرفه‌داری قابل قبول نیستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره وضعیت نمایشگاه بهاره مصلی تهران گفت: طی بازدید نامحسوسی که شخصاً از نمایشگاه بهاره مصلی تهران به عمل آوردم، با وضع نامطلوب این محیط مواجه شدم، چراکه فضای در نظر گرفته شده برای عرضه محصولات متنوع به شهروندان، نسبت به حجم مراجعه کنندگان به این نمایشگاه مناسب نیست و کوچک است و این مسئله در شأن مردم ما نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 464334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟