بررسی پیامدهای ترافیکی "ایران‌مال" از سوی پلیس

سردار محمدرضا مهماندار درباره اینکه آیا با افتتاح پروژه ایران‌مال، بار ترافیکی غرب تهران افزایش خواهد یافت یا خیر، گفت: ما یک مساله‌ای داریم و آن را به تمام دستگاه‌های مسئول نیز اعلام کرده و خواستیم که وقتی می‌خواهند یک پروژه عمرانی بزرگ نظیر مجتمع‌های تجاری بزرگ و... را احداث کنند، پلیس راهور نیز در جلسات کمیسیون بررسی و صدور مجوز حضور داشته باشد تا پس از احداث آن پروژه مشکلات ترافیکی به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه پلیس به هیچ عنوان مخالف احداث مجتمع‌های تجاری نیست، گفت: ما موافق ساخت این مجتمع‌ها هستیم و اتفاقا با توجه به اینکه سبب رونق کسب و کار و کاهش بیکاری در جامعه هم می‌شود، با آن موافقیم، اما همانطور که گفتم خواسته ما این بود که ما نیز در مراحل صدور مجوز حضور داشته باشیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در حال حاضر نیز پلیس نسبت به این موارد بی‌توجه نیست، گفت: در حال حاضر نیز ما داوطلبانه به این پروژه‌ها می‌رویم و با مسئولان آنها جلسه می‌گذاریم و به دنبال این هستیم تا راهکارهایی را اجرا کنیم که افزایشی در حجم ترافیک اعمال نشود.

مهماندار اضافه کرد: در مورد پروژه ایران مال نیز به همکارانم ابلاغ کردم که حتما بروند و با مسئولان آن جلسه بگذارند تا راهکارهایی را پیدا و ارائه کنند که ما کمترین مشکلات را در ترافیک داشته باشیم. ما خودمان پیش‌قدم شدیم و قبل از وقوع مشکلات ترافیکی وارد عمل می‌شویم تا بر اساس نظر پلیس کمترین ترافیک ایجاد شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 463053 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟