ساعت ۱۷ امروز پایان محدودیت ترافیکی جاده هراز

با بیان اینکه عملیات راهسازی جاده هراز که بنا به درخواست مرکز مدیریت راه‌های کشور از دیروز آغاز شده است، گفت: این جاده در مسیر آمل به امام زاده هاشم، محدوده فلابن از کیلومتر ۶۵ تا ۶۷ امروز نیز از ساعت ۸ تا ۱۷ به روی رانندگان بسته است.

وی از رانندگانی که قصد تردد در این محور در ساعت‌های اعلام شده را دارند خواست: در صورت لزوم از سایر محور‌های جایگزین نظیر چالوس و سوادکوه آمدوشد کنند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه همه راه‌های استان باز است، گفت: رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر، چالوس و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان خواست به علت بارش برف در ارتفاعات و لغزنده بوده سطح جاده‌ها نکات ایمنی را رعایت و با سرعت مطمئنه آمدوشد کنند.

وی افزود: رانندگان پیش از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

وی گفت: مرکز اطلاعات راه‌های استان مازندران با دو شماره تلفن گویا ۱۴۱، شبانه روزی ۳۳۳۲۲۳۲۰ و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ آماده پاسخ گویی به مسافران و مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های این استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 460836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟