آغاز دوباره فعالیت گشت‌های نامحسوس / 1357 خوردروی پر خطر تهران توقیف شدند
حجم ویدیو: 9.89M | مدت زمان ویدیو: 00:01:31

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس Police تهران، در خصوص اجرای طرح انتظامی ترافیکی و ارتقا انضباط و ایمنی ترافیکی شهر تهران گفت: این طرح با نام طرح طاهر به کمک ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی، ماموران پلیس بزرگراه و گروه های تخصصی با بهره گیری از توانشان برای کاهش حوادث Accidents در سطح شهر به اجرا در آمده است.

وی افزود: محوریت این طرح مبارزه با هنجار شکنی، خودروهای شیشه دودی، خودروهای حادثه Incident ساز، تخلفات رانندگان پر خطر، خودروهای ساکن، موتورسوارهای متخلف، خودروهای فاقد پلاک و پلاک های مخدوش شده ، خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا و نداشتن کمربند و کلاه برای موتورسواران به صورت شبانه روز درل سطح شهر به اجرا در آمده است.

سردار رحیمی ادامه داد: این طرح که از اوایل هفته به اجرا درآمده است تا امروز موفق به توقیف 1357 خودروی متخلف شده است که این خودروها نسبت به تخلفاتشان از 3 روز تا یک ماه توقیف خواهند شد.

رئیس پلیس تهران در خصوص بحث آموزش رانندگان متخلف گفت: رانندگان در زمان ترخیص خودروهایشان بین 45 دقیقه تا یک ساعت آموزش های راهنمایی و رانندگی را فرا خواهند گرفت.

سردار رحیمی در خصوص راه اندازی گشت پلیس نامحسوس گفت: با توجه به افزایش جرایم رانندگی پر خطر در سطح شهر و بزرگراه ها ،برای برخورد با این رانندگان گشت پلیس نامحسوس شروع به کار می کنند.

سردار  رحیمی در خصوص برخورد با خودروهای دودزا گفت: به همه ارگان های دولتی و اتوبوس رانی در خصوص برخورد با این خودروها صحبت هایی شده است که بیشتر این خودروهای آلاینده دار مورد تعمیر و رفع اشکالات قرار گرفتند.

سردار رحیمی در خصوص ورود به خط ویژه گفت : خودروهای پلیس و امدادی و ارگان هایی که کار فوری برای خدمات رسانی به مردم مجوز تردد به خط ویژه را دارند که نمایندگان مجلس طبق دستور العمل افراد خاص قادر به استفاده از این مسیر ویژه می باشند.

وی افزود: موتورهای سنگین در صورت نداشتن پلاک توقیف می شوند که این طرح در روزهای پنج شنبه و جمعه چنانچه کسانی که قصد ورود به پیست را دارند باید دارای پلاک باشند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 443333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟